28 March 2012

Shopping online....

assalamualaikum...
how are you???how  me???i'm fine,hhahahhaha...
jawab sendiri...napa erkkk,aku post 2 kali har ni...sebab ade something yang menarik untuk share dengan korang...serius ia sungguh menarikkk...tapi tak tahu la bagi korang...
ok la,sume orang suka benda yang murahh dan ramai suka sangat shoping online...ramai la kan,termasuk budak bilik aku kat uitm lendu ni..

so,semua orang akan rambang mata untuk ke shoping online...daripada kawan aku yakn budak bilik aku..dari lecturer die sume dah aku dengar segala laman untuk shoping online...
so,dekat sini aku nak senaraikan web shoping online untuk shoping holic..
setakat ni,aku tahu ade beberapa dan aku dah short kan yang mne terbaik..semua barang ni bawah 100 ringgit..barang yang cantikk,ada yang dapat barang esok..ada postage dan ade yang free postage...itu kena baca sendiri la erk..
so,senarai die...
more to bag..you can survey by your own..
next listt..
more to shoes acessories..
and for those yang nak cari baju or busana muslimah kat sini ade dua saranan,,...bab harga aku tak boleh komen la...

yang ni ade macam2 jenis baju muslimah...
second web shoping inline is from eightdesign.com

lagi???
ade ke tak er...ade2...satu lagi tapi bukan busana muslimah lagi la......dari anna ladies..aq rse ini pun ok jugak...
die ni jual kat fb,..so,aku nak bagi link pun,susah takot tak dapat so..kalau nak tengok,,...just type anne ladies ok...
jadi..ini je lah yang ade...yang aku rasa sesuai la jugak...kalau ade pape shoping online..aku akan bagitahu...
as soon as posibble...
so,see ya...
asssalamualaikum



No comments:

Post a Comment