25 January 2012

SEmBaNG ISLaMiC

assalamualaikum...
apa khabar sihat???moga-moga sihat la ye...
tak macam aku...sakit je akhir-akhir ni...
walau macam mana sibuk pun kita...
kita kne fikir kesihatan taw...

post kali ni,aku tak nak cakap panjang just bagi peringatan sebagai manusia...
aku tahu sekarang ni da macam-macam jadi...
termasuklah ura-ura pasal 2012...
ni semua terpulang pada diri kita...
yang penting akidah...
kita kena ingat, musuh islam takkan pernah berhenti untuk menyerong umat islam...
jujur aku dan siapa pun,takut dan gentar untuk hadapi...
jika kita pun, dah rasa macam tu...
beringatlah sebab kita tak tahu hayat kita sampai ke mane...
andai kata sapa yang ingin dilindungi oleh anasir yang bakal menjelma akan datang...
bacalah surah al-khahfi setiap khamis malam jumaat...
aku uma insan biasa yang miliki ape yang kau miliki...
ini sebagai peringatan saje..

No comments:

Post a Comment