24 January 2012

keputusan OR nekad

assalamualaikum....
pada pengunjung yang nak kunjung ke blog ni...
dah lama tak taip kat sini...
hari ni,serius diri aku terdesak and mendesak untuk bagitahu kat akmal faiz yang aku suka dia...
aku takut kalau aku tak bagi tahu,aku akan lupakan dia...
dan perasaan aku pada dia yang hampir mencecah 3 tahun ni akan hilang begitu saja...
aku tahu die ade awek,muka macam dia xkan xde kottt...
tapi aku tak jatuh hati pada die sebab rupa paras tapi hati aku yang menggerakkan perasaan aku...
jujur la,aku memang tak kuasa nak layan semua ni lagi...
bahkan, dah tak larat and tak termampu nak simpan...
aku tahu sape la aku di mata die....


serius kalau korang la...
cinta kan someone yang tottally u all tak knal langsung...
dan perasaan tu boleh kekal lama dalam hati...
korang mampu tahan tak...
aku sebenarnya,solute la sape yang mampu lupakan perasaan die pada orang yang begitu....
aku tahu die pun takkan pandang...
sebab aku totally tak cantik or tak comel la kan...


dah la,sejak akhir-akhir ni penyakit lupa aku menjadi-jadi...
aku harap tak de pape la...
aku ni lemah sangat english lagi-lagi speaking...
so...
ble aku hadapi masalah ni,aku akan ingat 2 benda je...
allah n die....
sebab aku tahu,die pandai english...
kalau aku setakat no,memang la tak de hal tapi bila nak speaking tu la yang berat...
aku akan sayang die...
selagi aku tak lupa ingatan lagi...
die laki pertama yang mampu wat aku rasa tak ingin bercinta langsung...


terima kasih,awak...

No comments:

Post a Comment