11 November 2011

TaWarAn Da MaI Da...

assalamualaikum...
apa khabar???hehehhe,hari ni aku prepare sakan untuk masuk uitm...
dulu aku pra diploma...sekarang,diploma...
aku tetap ingat yang aku ni pra diploma...

dengan usaha yang gigih, cewahhh...
hari tu,04.11...aku dapat result yang membanggakan 3.71...
tak nak tnjuk slip...hehehehe...padahal hari tu da tunjuk...jangan riak qila...
dan kemudian 09.11...keluar pulak result tempat dan course...
aku sebenarnya,tak nak harap tempat sangat cuma ye lah,dapat melaka tu memang da nasib aku kan
dan aku dapat course banking...
ok la,kan..usaha gigih tuu...hehehehhe


now,aku kena masuk 16.11...accuatly,aku takut...aku ni memang lemah semangat pun...
tambahan pulak,aku kena orentasi lagi...
tu yang aku lemah tu...satu badan lemah...tak mahu ahh...
tapi kena gak...so,start 16.11...aku akan bzi tahap gler2 la..
aku tak boleh bayangkan aku macam ne...
tadi aku check tekanan darah tinggi...
tinggi siot 143..mmg tak boleh bla...
ni kna jaga kesihatan...tapi aku ni jenis yang selalu kena di ingatkan ...
macam ne la...agaknya makin teruk kottt...
dah la,sudah2 la tu nak membebel...
ok la,assalamualaikumm...

No comments:

Post a Comment