23 November 2011

SaTu KePutusan

assalamualaikum.....

ape khabar hari ni aku nak wat post merepek merapu,meraban sikit....
aku nak sewel jugak untuk post ni....

ramai kawan aku cakap,...
bebbb,ko lupakan la dia tu...
da dkat 2 tahun dalam hati kau....
tapi ko tak penah dapat pape pun.....
sapew cakap aku tak dapat pape....
aku bahagia...aku rasa tenang je...
aku okayyy je...cuma aku teringin gak nak kenal die gak...
nak kawannn...kawan bese chit chat...kawan gelak-gelak pun tak pe...
or kawan untuk meluahkan rasa dia pun tak pe walupun tentang awek die....
aku ok klau die nak marah aku...tapi aku tak okay kalau dia maki aku...
aku tak kisah dan aku okay kalau aku boleh pandang die dari jauhh...
aku okay walaupun,aku ada hasrat yang tak tercapai...
iaitu jadi kawan die....
aku ok je kalau die ade awekkk...tapi asal awek die baikk tak pe...
aku tak kisahhh....
aku okay kalau die bahagia....
tapi aku takkan okay or senang kalau die susahhh....


cinta memang ade pada setiap manusia....
tapi cinta kepada maha esa harus di utamakan...
cinta kan manusia semestinya akan mati...
yang pergi tetap pergi....
dengan ini....aku buat keputusan untuk lupa dia...
walaupun,aku sakittt....
aku tak kira....
tak de sebab untuk ni...ini adalah keputusan yang muktamad...
aku akan cuba usaha dalam masa 1 bulan ni...
ade prestasi tak...kalau tak....
aku double kan usaha...

kalau tak aku akan usaha sibukkan diri aku...
untuk lupa dia...


itu je cara yang mampu aku fikirkan kali ni...
cukup itu je,....

No comments:

Post a Comment