04 November 2011

Result DaH KeLuaR

assalamualaikum....
ape khabar????sihat????
hari ni, 4.11.11 result exam untuk uitm da kuar...
cuak giler dohhh...muka aku nervous giler,muka aku dah macam ni dah...
mmg cuak giler...
mane nak garu...
mana nak tutup mata pun da tak tahu da...

lagipun,tugas anak adalh membanggakan ibu bapanya...
aku takut sangat keputusan aku teruk...
serius aku dah fikir macam-macam bape pointer aku???nak belajar mana??nak ini...itu lagi...
hahahhahahaha

last,keputusan depan mata...aku tergamam speechless kot...xtahu nak kata apa
result yang boleh di banggakan la...
bukan niat nak tayang sebab ni cuma pra dip je...
orang akan kata,memang la senang untuk dapat...
walau apa pun,ini just share...aku just shot pakai handset je...
so,kne zoom kot,heheheh...

lepas ni aku tak tahu,aku akan dapat ape...
kalau dalam application permohonan aku..aku minta banking for the first...
tempat pun,aku tak tahu lagi...
aku tahu aku takut dapat tempat yang aku tak rela je,macam segamat,,,
aku tahu segamat bukan ngeri sangat pun...bese je,cuma aku yang tak nak agaknye...
so,setakat ni je la post aku...aku tak nak pok pek panjang-panjang bahaya...
nanti orang kata riak la pulak
wassalamualaikum

No comments:

Post a Comment