13 November 2011

Kisah Aku Yang Di Salah Anggap...


kejadian ini di sebuah surau di hypermarket

muncul la seorang remaja yang ingin menunaikan solat magrib.
suasana agak bising kerana ada seorang ibu yang membawa anak nya untuk menunaikan solat.

aku membiarkannya, lalu aku mengambil wuduk dan menunaikan solatku...
semasa di rakaat pertama selepas sujud...
aku mahu duduk dan...

keletukkkk...(bunyi yang amat kuat)

tiba-tiba...
anak: ibu,akak tu kentut ke???
ibu:iye ke???kuat betul bunyi nya...
anak:napa akak tu tak berhenti solat???
ibu: entah tak sedar kot...dah la diam la...

dalam hati aku "kaki aku la yang bunyi,bukannya kentut"

4 comments:

  1. hahahahahha adoi.. mcm malu gile jer.. kang kalau cite perkara sebenar, nnt mkck tu igt kamu xkhusyuk plak..hahah

    ReplyDelete
  2. tahu xpe,sedih giler aku yang solat tu...
    sabar je la...
    hehehehehhe...

    ReplyDelete
  3. boleh la...
    aq mne thu...
    aq tgh solat mase 2...
    tp bila budk2 tegur...
    malu aq...

    ReplyDelete