08 March 2011

pERjaNjiaN buDk hInGuSan....(siri 1)

budak2 hingusan yang baru nak naik telah membuat perjajian yang membuat mereka gila..
perjanjian yang menetukan antara hidup dan mati...hehehe...
xgune tol..
siap gune nama budak kolej aq lagi...
kite tgok sape menang sape kalah dan sape mnangis krana tekaan mereka,tak btol...
nak tahu tak rakaman nya...saya dah rakam da...
tapi have some prob 2 download..
i'm so sorry...

video
antara ahli perjanjian ini adalah:
aQilaH....
maRiNi....
naDhiRah...


so...perjanjian ini akan berakhir pada 31.8.2011...
so kite akan tahu sape mnang..klau nak tahu sape yang menang sila tnggu pos pda 31.8.2011 nnti...
k,choww..gud luck my frenz...

06 March 2011

SaYA HAraP awAk PhaM (><)

awak saya mintak maaf saya dah ganggu hidup awak...
dan saya tahu ini semua bermula dari sejak pertama kali saya terpandang awak...
saya terpesona dengan senyuman awk...
sume salah saya,saya dah wat diri saya jatuh cinta pada awak...
sebenarnya,saya xnak pun ade prasaan 2...
tapi die mncul dengan tibe2...
saya harap awak tak salah anggap pada saya...
saya tak nak awak pikir bukan2...
saya cuma nak kenal dengan awak dan berkawan dengan awak je...
saya tak mintak 
duit awak..
harta awk...
hati awak...
atau
cinta awak sekalipun...


tapi saya nak kenal dengan awak...
itu je,tak lebih dari seorang kawan...


DAN  


saya akan menjaga batas persahabatan sebagai seorang sahabat...
saya harap awak paham...
SERTA
awak dengar apa maksud saya...

02 March 2011

KeNANGaN BUat aKu....

sesuatu ketika dahulu aku....aku mencintai dia,insan yang aku sayang...insan yang bernama a....tutt, kenangan demi kenangan terpahat dalam ingatan sehingga hati aku hancur...apabila dia meminta aku sebagai adik angkatnya....apa maknanya semua ini...
kelakuannya masih dalam ingatan ku...tapi hari demi hari...aku melalui kesedihan,ada suatu cahaya yang membuat ku terpana buat seketika....
cahaya matanya,membuat aku hilang akan insan yang bernama afiq...aku tidak tahu apa yang harus kata kan...daripada pandangan pertama,hati aku berkata...
MATANYA....
SENYUMANNYA....
GAYANYA...
sungguh buat aku tertawan...inikah cinta???tapi bisa kah aku menggapainya????kepada insan yang bernama MOSHI2(nama samaran)....TAHNIAH!!!anda sudah berjaya membuka hati aku...setiap minggu aku cuba mencari masa untuk melihat senyuman itu...sungguh menawan,cukup menggoda aku...
entah kenapa aku merasa sungguh dekat dengannya...entah kenapa aku langsung tidak boleh mengangkat muka ku apabila dia memandang aku dan apabila dia tersenyum pada aku...
termasuk la...peristiwa aku dengan dia hampir berlanggar ketika aku keluar dari tandas...dan setelah itu,berlaku la dua peristiwa ini,ia adalah kenangan bagi aku.....


PERISTIWA 1:
sewaktu ketika,di pusat tusyen yang dirahsiakan...aku hadir ke kelas add math tidak seperti biasa..aku tidak pernah terfikir langsung untuk duduk secara dekat dengan nya...dia duduk hampir dengan ku..dia duduk dibarisan belakang dan aku dihadapan...aku terkejut kerana aku menganggap bahawa geng dia tidak bakal hadir kerana aku juga agak lambat dari biasa..aku meniliti perbualan mereka...tidak menyangka..geng dia sungguh kelakar seperti geng aku...yang paling terkejut dia duduk betol2 di belakang aku...dia tidak berhenti bising sepanjang kelas...nak marah sayang...
ceh,xgune tol..
dalam kelas tu aku merasakan dunia ku hanya dengan nya...aku mendengar hembusan nafasnya di telinga ku..kaki ku bersebelahan dengan kakinya...aku betul2 terkhayal membawa diri ku..
YA!!!!AKU DAH SAYANG DIA!!!!AKU SAYANG DIA SANGAT-SANGAT DAN...
AKU...
TAKKAN BOLEH MELUPAKAN SENYUMAN YANG SUDAH MEMBUAT AKU TERTARIK..
DAN AKU AKAN SENTASA MENYIMPAN KENANGAN ITU DALAM HATI....
aku berlalu dengan pantas kerana aku tidak mahu dia melihat reaksi muka ku ketika itu...
aku malu...
muka ku merah padam kerana khusyuk mendengar nafasnya...
sejak dari itu pelung itu telah tiada dan aku tidak boleh duduk di hadapan nya lagiii....
sedih!!!!
tapi tak mengapa kerana itu la kenangan terindah buat aku...melihat senyumannya menjadi satu rahmat bagi aku...
rahmat yang tak terhingga...
matanya,penyejuk hati aku...
aku tidak pernah menyapa nya...j
auh sekali menegurnya...
hehehe,kelakar sungguh kelakuan aku...
aku gembira kerana dia tersenyumm..aku sendiri tidak pasti,adakah aku perlu mendekatinya....
harus kah aku???semasa aku membeli tiket untuk kelas khas..dia merenung aku...aku tahu dan aku pasti...tapi apbila aku mernungnya,dia memusing kembali arahnya...aku berharap bahawa aku akan dapat 1 kelas khas dengan dia tapi malang sekali..
kelas itu sdah penuh...sedih!!tak terhingga....


PERISTIWA 2:
ketika di kelas khas bermula..
aku sedih kerana tidak dapat melihat dia senyum...dia semangat aku...
aku cuba mencari dia di sepanjang kelas yang berlalu tapi tidak dapat...
sehingga hari terakhir kelas khas...aku bergegas untuk membeli aiskrim cornetto clasicco favorite aku...
tapi harapan aku terkubur apabila melihat dia...
lagi pilu apabila dia menunggu seseorang..
seseorang yang aku tak sangka...
dia menunggu sahabat yang pernah aku mengenalinya ketika aku berada di pusat tusyen itu...aku melihat dengan mata aku...dia mengorat perempuan itu..aku cuma mampu melihat...tak sangka,hari terakhir aku jumpa dia dan aku takkan aku jumpa kembali...dia boleh mengukir memori yang menduka kan hati kecil aku..sedih beb!!!!tipu klau aku kata aku happy...tibe2,kaean aku tarik diri aku melintas jalan dan aku boleh lagi berhenti di tengah jalan seolah2 ingin membunuh diri...apabila tersedar...aku menarik kawan aku..dan meminta maaf akan kecuaian aku...aku cuba menarik nafas...dan melihat wajahnya...
lalu aku pergi dengan tangisan di dalam hati....kenangan itu...kenangan yang akan ku simpan walaupun agak pahit dan sakit...


tanpa sengaja aku cuba mencarinya didalam facebook dan ingin berkawan tetapi dia menolak aku...aku pun tidak lagi mahu menagih kasih...aku cuba menyimpannya didalam hati...aku tahu aku tidak akan mungkin sepadan dengan die...walupun sebagai sahabat dan itu adalh kenyataan nya dan hakikat yang ade...